Inte en dag som alla andra

I forra inlagget var vi lite mystiska och ville inte avsloja allt. Tror inte ens vi avslojade vem som skrev, kann  pa den va!
Jag forstar att ni kommer att bli ledsna nar jag harmed kommer med nyheten att allt inte kommer att avslojas heller i detta inlagg. En del blir fortsatt hemligt, men nar ni far reda pa den stora bomb som kommer att slappas idag kommer ni forsta att vi trots allt inte bor som vilka bondlortar som helst. Och den ledsamhet som ni nyss kande for att vi haller en del hemlig kommer att ersattas med obotlig avundsjuka. Jag ska inte halla er pa strackbanken mycket langre, har kommer dagens upplevelse:

Klockan ringer och tre trotta tjejer gar upp for att simma sina tjugo minuter i poolen. Blota men njoda med dagens workout, inte alls trotta pa den mycket givande traningsformen att simma runt, runt, gick stallde vi oss i hissen for att aka upp till var bostad pa 24 vaningen.
Efter att ha bytt om till galakladseln entrade vi fruosktbuffen efter att ocksa slapat med var fjarde kompanion. Vi staller oss varldsvant i kon till agglagningen

- One boiled egg
- One omelette
- Scrambled eggs

nar vi sedan lystrar efter den fjarde rosten som ska bestalla hor vi istallet en annan valdigt bekant rost ljuda bakom oss:

- Nej, ar croissanterna slut igen?!

Nar vi hamtat oss fran chocken och fatt vara agg bankar hjartana fortfarande lite snabbare i vara brost. Lyckan var och ar total. Tank att vi fick se sjalvaste Gunde <3


Kram fran ett resgang in loooove!


Kommentarer
Postat av: Cattis

Äntligen kommer jag före Bengt, jippi!! Men, bor ni på samma hotell som Gunde och han äter Croissanter? Men jag har ju alltid trott att bara äter havregrynsgröt, nu blir jag väldigt besviken. Men ni, det där säger väl inget om vilket hotell ni bor på, mer än att det har en väldigt hög kändisstatus. Vem är det som ligger kvar och drar sig, hoppas inte att det är någon av mina små töser? Kanske är det du Matilda som inte mår riktigt bra? Krya på dig älskling om det är så.

Sköt om er!



Puss och kram

Mamma

2011-04-01 @ 13:49:28
Postat av: Bengt

Ber om ursäkt för att jag var långsam...

Jag tycker ändå att det är härligt att någon slår vakt om franska arvet i vår kultur och äter en fransk frukost istället för alla engelska varianter på ägg. Och simning är överskattad motion.

Jag vill inte peka ut någon som sjusovare - men kan ändå lova att när någon kommer hem blir det tuffa tag. Fullkornsgröt och löpning är bara förnamnet. Men vad gör Gunde där - ta reda på det genast. Och fråga om han minns när vi träffades i Ljusdal 1981.

2011-04-01 @ 16:02:43
Postat av: Annika

Vilken lycka :) Men tänk att man måste åka till andra sidan klotet för att få träffa sin idol. Rum på 24:e våningen låter ju inte så dumt - betyder det att ni har utsikt eller bara tittar in i ett annat hus? Kram Mams/Annika

2011-04-02 @ 13:38:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0