Bildisar!!!!!!!!!!!!!!!!!

Antligen! Pa dessa datorer kan man ladda in bilder utan att det kostar=dromscenario! Vi sitter just nu pa vart hostel och svettas bort. Ellen ligger borta i poolen, sa avis pa henne. Jag(Felicia), Tove och Ellen ska snart aka ivag till Nimbin som ar nagon slags hippiestad har i narheten. Vi tog den billigaste turen och travelradgivaren sa att den sooooog stenhart och att vi kommer ha supertrakigt, sa det gjorde oss forstas otroligt taggade, haha. Ska halla oss ifran drogerna i alla fall, sa oroa er inte for det!




Bondi beach



Soluppgang pa Bondi



Favvokortleken



Strandpromenad vid Bondi



Resganget!



Surfskadorna!!! (allas hander utom Tove som klarade sig utan)



Livisarna



Harbour bridge











Rummet pa Bondi, ovanligt valstadat!

 

Resganget lyxar till det i bubbelpoolen pa vart hostel i Canberra. Bruna var vi ocksa.



Sandy i Grease!



Livsnjutare i Coffis



Spexarna!



Basta kompisar pa surfcamp







Prommis till Operahuset i 1000 grader



Gratismackan!











Resganget, Ellen och flygkompisen Christian



Vi och vara hotselvanner i Sydney





Kommentarer
Postat av: Jossis

Gud va roligt att se bilder :D orolig att ni inte kommer hem för ni verkar ha det så bra ;D

Surfa får ni inte göra igen. Verkar ju livsfarligt :/

Tur att ni har vant er vid ormar och ödlor för er mor har skaffat tre stora ormar ( jag vet otippat att Cattis gjort det) men nu står dom i alla fall i ert rum och väntar pä er :)

Var superkul att ni ringde igår. Jag blev överlycklig :D

Ha det bäst nu <3 tusen pussar.

2011-02-21 @ 10:58:31
Postat av: Cattis

Men va kul att se lite bilder, höll inte på att känna igen er med den enorma brännan! Ni är i vilket fall lika snygga som vanligt, men vilka är pojkarna som snosar er i nacken ? Ja, Jossan är verkligen förvånad av mitt val av husdjur, men man måste väl " face your fear" och nu är ni säkert vana vid dessa djur så ni kan ta hand om dem när ni kommer hem. Sköt om er och ha det bäst!



Bamse kramar i massor

Mamma

2011-02-21 @ 12:36:57
Postat av: Bengt

Snygga bilder. Jättekul.

Men hostel med bubbelpool...

Skönt i alla fall att se ert rum i Bondi som bevis på att inte resandet förändrat er personlighet.

Skönt att se att de har Guinness i Australien. Måste smaka perfekt i värmen : /

Var rädda om er och mata inte hippierna.

Kram

2011-02-21 @ 13:24:14
Postat av: Maria

Hej gullisar! haha åh vilken lyx, både bubbelpool oxh surfing! nu har jag missat något! men åh kan ni inte berätta mer om hur surfingen var? typ ett inlägg om det haha, om det var något ni gillade då ;) superkul att få samtal av er igår Tilda och Nattis. Jag blev jätteglad och jag saknar er massor. <3<3

2011-02-21 @ 14:10:48
Postat av: Maria

Superfina bilder allihop förresten :) mer av det! :D

2011-02-21 @ 14:11:32
Postat av: Jennifer

Va kul att få se bilder!! Det ser ut som om ni har det jättebra (trots djur och surfskador-fast lite får ni väl tåla..) ni verkar ha lyckats hitta riktiga lyx-hostels oxå! Berätta mer om surfingen någon dag! (när ni inte är upptagna med alla äventyr, allt solande och gående.. :-)) massa massa kramar till er alla!

2011-02-21 @ 16:38:25
Postat av: Sussi

Hej,

Ni verkar ha det grymt schysst. Blir avis när jag ser bilderna för jag var ju där (sydney, byron, bondi os v) 2005. Surf låter kul men ormarna får ni se upp med.

Nästa vecka följer jag med mamma Cattis och syster Millis till Grövelsjön. Superduper kul att åka tillsammans med dem.

Ha det gott och sköt om er

Kram

Sussi

2011-02-22 @ 09:23:54
Postat av: Lovisa

HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄRLIGT! Nu fick man en ordentligt känsla av vad ni genomgår där borta. Kan tänka mig att tiden rusar iväg. Bättre än att ligga hemma sjuk i sängen!! tänker på er hela tiden. LOVE

2011-02-23 @ 20:10:36
Postat av: Corran och familjen!

Hej från plus till minus hela tiden sverige. Jag(Corran) upträdde i skolan den 23 feb. Det gick jättebra. Men jag var super nervös. Mamma,mormor,julia och josefin,Hampus,ivan,elina,lotta,pappa och jim var där. Men jag och Jim vart sur på pappa för han missade mitt solo. Typiskt pappa!!haha:)Ben och Maria mina lärare från hökis var också där. Hampus var typ as vild hela tiden så han vaknade på kvällen och fick en astma atack och kräktes för att han fick inge luft. Så han har varit hemma sen Torsdags och även i morgon. så fort han rör sig bli andnigen tyngre. Men du behöver inte oroa dig för vi tar hand om honom. Mjök och ägg kommer inte att växa bort men havre ska han få börja äta litte smått. när han saknar dig fellan säger han att han ska sicka olika saker till dig. han vätar på ett vykort från dig.!! Mamma och Ivan har fått ett jättfint och nytt kök. med massa nya saker och en fläkt som hampus alltid leker med. mamma hon kunde inte sova på dagarna för att dom jobbade så mycket hela tiden man hörde borrar hela tiden sen kom dom och gick som dom ville. men mamma säger att det var värt det för vi är jättenöjda med käket.! Vi så bilde på händerna aj aj stackars er är det bättre nu. Vi saknar dig super mycket spece din underbara syskon.ha det så bra försök att ladda på telefonen så att vi kan prata med dig kramar och pözzar från familjen!!:)

2011-02-27 @ 21:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0