bondiiiiiiiiiiiiiii beach!

Varmaste veckan i Sydney pa 100 ar. Varmaste natten i Sydney sen de borjade mata!


!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vi sov inte sa mycket den natten. Drack mest vatten och torkade svetten med lakanen. Ingen av oss har nagonsin varit sa varma.

Men nu ar det svalare, sa nu saknar vi forstas varmen. Igar lag vi pa stranden och pa kvallen var vi och sag Black Swan pa bio. Tror inte den har kommit till Sverige annu, sa yes! Biosalongen var jattestor och lyxig. Man hade nastan som ett eget bort bredvid sig och jattestora armstod. Filmen var laskig sa en del partier missade vi tyvarr nar vi kollade in i vara hander, men den var bra!

Som vanligt ar det stressigt att hinna med internet. Klockan tickar och jag ar redan uppe i tre dollar.

Idag har vi planerat att gora ingenting, haha. Ska lasa lite och hanga pa hostelet. Kanske spela lite pingis, som jag ager Jim pa. Ikvall ska vi testa pa utelivet i Bondi. Vi har forresten redan sett tva olyckor pa stranden vilket innebar att vi aven sag de varldsberomda livraddarna och filmteamet. Tror nog vi lyckades komma med i bakgrunden atminstone en gang sa vi ar mycket nodja.

Var forresten aven med i nagot tv-program i Sydney dar vi fick varsin gratis macka, eftersom programmet gick ut pa att gora flest mackor. Stackars mackgoraren hade statt dar i over 30 timmar och brett. Jag far ju ofta kritik over att jag brer sa langsamt, sa det kandes som en tavling for mig. Nar vi fatt var macka fick vi aven intervjuas i ett radiogprogram sa vi ar sa gott som kanda nu! Perfekt!

Hmm, vad ska vi mer beratta? Eller ja, nu gick Matilda, sa vad ska jag beratta? Vi har tagit det ganska lugnt i nagra dagar, sa det har inte hant sarskilt mycket egentligen. Jag och Matilda har last ut vara forsta bocker i alla fall! Och hela ganget ar hungriga dagarna i anda.\

Igar vart vi utelasta eftersom var nyckel hade slutat fungera. Efter 235234 forsok att ringa pa nattjourtelefonen tipsade en tjej oss om ett annat nummer, sa till slut blev vi inslappta av en nyvaken night manager, pinsamt men tur att det loste sig. Hade redan borjat stalla in oss pa att sova i tv-rummet.

Nu ska jag nog ga och fika.

Vi saknar er alla!


PUSPUSS fran Felicia och ganget som halsar!!!!!

Kommentarer
Postat av: Louie

Hey bebbisar! Fy farao vad hemskt det är när man ska försöka sova och det är så där varmt... Gillade det där med mackorna dock, HAHA riktigt bra programidé! Och var kan man höra radiointervjun? Förlåt om jag gör er besvekna men jag har också sett The black swan. Hemsk upplevelse haha! Laddade hem den för att se en kväll när jag låg hemma och var lite småsjuk. Kände mig först väldigt cool, men herregu vad jag ångrade mig där mot slutet. Blev fullkomligt VETTSKRÄMD och låg stel som en pinne och kunde inte sova på någon timme efteråt haha! Men den var bra ändå :) Ha så kul ikväll, ni får berätta sen! Puss och kram <3

2011-02-09 @ 08:49:29
Postat av: Bengt

Heja Felicia.

Bra att du håller oss i omvärlden informerade. Vi är dessutom tacksamma så länge ni håller er i bakgrunden när det är dags för livvakterna att jobba. Inga huvudroller i den dokusåpan tack.

Apropå att titta i händerna så var jag och såg 127 timmar igår. Bra film, men om ni ser den är det klokt att titta i händerna efter ca 125 timmar.

Fortsätt tigga gratis mackor - det verkar er budget behöva.

Bada lugnt

2011-02-09 @ 09:35:50
Postat av: Lovisa

Härligt! Den där värmen känner jag igen, härligt! undrar vad man egentligen föredrar. Men längtar hursom efter att svettas som ni! vill också se black swan. Längtar efter att se lite bondi bilder, hoppas snarast såklart. PUSS LOVE. MISS YOU

2011-02-09 @ 10:57:21
Postat av: Cattis

Hej tjejer! Alltid lika roligt att bli lite informerad om vad som händer på andra sidan jordklotet. Jag håller med Bengt, bli inte huvudpersoner i den där räddningssåpan, men lite bilder på snygga badvakter torde ni väl kunna visa oss. Är ni hungriga för att ni inte har pengar att äta för eller för att strandlivet ökar aptiten. Låter härligt med värme och ljumma bad men det kan naturligvis bli lite för mycket av det goda. Här hemma är det rena skridskobanan på gångvägarna så broddförsäljarna har gyllen tider. Tur att ni har sett den där läskiga filmen redan så jag inte luras iväg av er här hemma, låter lite för tufft för min smak. Sköt nu om er och ta det försiktigt med vågorna!



Stor kram till er alla!

Mamma

2011-02-09 @ 15:53:55
Postat av: Jossan

Halloj mina fina tjejer.



Kul att ni skriver lite =) Skulle dock vilja att ni skrev lite oftare då jag i snitt är inne och kollar er blogg 20 ggr per dag. (blivit ett litet´beroende)

Jag är hos Cattis nu och vi tänkte gå runt flaten bort till den där stranden och sola och bada lite. Ska bli superhärligt =D haha

När kommer det upp bilder på som snygga grabbarna?? :P



Ikväll ska vi kolla på Mauros och pluras kök när Rachel är med. Hon frågar ofta hur det är med dig Nattis och jag ska hälsa tusen ggr =)



Saknar er <3

2011-02-09 @ 16:06:48
Postat av: Louie

Jag vill fika med dig Felle! snyft. Vad fikar man i Australien? :)

2011-02-09 @ 22:20:31
Postat av: Louie

Jag vill fika med dig Felle! snyft. Vad fikar man i Australien? :)

2011-02-09 @ 22:20:39
Postat av: mormorHEJ MINA

hej mina vänner . Ikvåll har Toffe varit här på middag det blev bakad potatis och lite rörer som han ficj röra ihop,Louise jobbade kväll hon har praktik nu och jobbar på ambulansen i Täby ikväll fick hon åka blåljus in till ST GÖRAN vilket hon tyckte var spännande.på dan idag var mamma och jag på lite uppdrag som hon hjälpte mig med,imorgon väntar frissan ska bli skönt på fredag ska jag ut till Skarpnäck och vi ska äta lite gott och se på

Lets



hej mina vänner . Ikväll har Toffe varit här på middag det blev bakpotatis och lite olika röror som Toffe rörde ihop mycket gott,Louise jobbade kväll hon får nu åka med ambulansen vilket hon gillar skarpt ikväll åkte dom in med blåljus till ST Göran tyckte hon var spännande .Imorgon ska jag till min frissa ska bli skönt mitt hår känns så dåligt efter jag har legat i min förkylning O vad jag börjar att längta efter er tänker på vad trevligt det var när ni kom och låg över det får vi göra om när ni kommer hem.På fredag ska jag till mamma och Camilla och se lets dance ska bli kul. sludar nu för ikväll med många många kramar från mormor











l

2011-02-10 @ 00:05:56
Postat av: felicia

Haha ah Louie sag du black swan sjalv din stackare. Total chock med nagelfilshandelsen! M.M. forstas! Men vi lyckades faktiskt att inte dromma om den, fast vi har alla inbillat oss att vi fatt konstiga utslag.



Bengt, vi ska forsoka halla oss ifran det programmet, framst for att det vore pa tok for pinsamt att vara med. Tror vi kommer klara oss ratt bra eftersom vi vagar ga ut pa cirka en meter djupt vatten. Tove var dock nara att anmala sina forsvunna solglasogon som hon badade med i vagorna idag.



Lovisa, alla bondi bilder har forstas blivit sjukligt fula. Men det kommer det kommer! Alskar inte Bondi an faktiskt. Men lar ju saknart imorgon nar vi lamnar. Love you!



Louie, vi fikar i sallskapsrummet har for det mesta. Idag var det halva priset pa chokladen sa lyckan var gjord!!! Vill fika med dig meeeed ju. Fikatjejerna!

2011-02-10 @ 13:34:37
Postat av: jimsomärdenbästapåpingis

...

2011-02-18 @ 09:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0