Tankte bara saga...

Att vi har besokt ett museum!

Kommentarer
Postat av: Cattis

YES! Äntligen blir ni lite kulturella, det förtäljer dock inte vilken typ av museum ni varit på? Väntar med spänning på nästa kultursatsning. Själva har vi varit och sett Hotell Gyllene Orren med Stina och Ture, riktigt mysig.



Bamse kram

Mamma

2011-02-27 @ 17:22:34
Postat av: Jennifer

Haha jag känner snart inte igen er längre :-P

2011-02-27 @ 18:31:36
Postat av: mormor

Hej mina raringar!hur är läget . Var hos mamma i fredags kväll och läste om eran fina seglats som ni ska göra låter toppen det hade varit något för morfar .Ska bli kul att höra när ni kommer hem om era äventyr. Hade Lissan och Barbro här på middag igår var trevligt .Idag ska vi gå med Annika Inga och barnen på bio och se Hotell Knorren.Ha det nu så bra och många kramar till er alla mormor



.

2011-02-27 @ 19:31:38
Postat av: mormor

Hej små vänner Jag skrev ju fel titel på filmen den hette ju HOTELL GYLLENDE ORREN Idag har jag varit ute i skarpnäck med Göran och Birgitta Hammar och lilla Ida vi var och drack kaffe och vovvarna fick träffas det gick jättebra men lillen gömde sig under byrån när Birgitta ville ge honom godis dom andra gick det bra med .Ikväll ska jag titta på Oskarsgalan.Vi hörs tusen kramar mormor.

2011-02-28 @ 18:30:45
Postat av: Bengt

Bravo.

Ni har alltså till slut kommit på att det är på museer man hittar de bästa och fräschaste toaletterna : )

Märkte ni vilket sorts museum det var? Fanns det tavlor eller skelett?

2011-03-02 @ 09:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0