G'day mates!

Helluu allihopa!

Eftersom de andra tjejerna troligtvis sitter och skriver pa langa novell inlagg nu sa skriver jag bara en kort update!
Flygresan hit var som sagt en riktigt hit da jag sat utan tv i tolv timmar, men stirra i luften ar underskattat! det gick faktiskt helt okej.

Trivs jattebra har i Melbourne och Sue som vi bor hos ar varldens snallaste och skammer bort oss rejalt, sa nar vi flyttar in pa ett hostel vilket troligen blir imorgon, kommer de nog kannas lite konstigt, men kul!

Pa onsdag ar det Australian Day och det kommer firas med buller och bong! troligen med BBQ hos nagon cool australienare!

Superkul att lasa alla kommentarer sa kommentera pa, det gladjer oss alla :)

Talk to ya later!!

PUSSAR EN BRUN NATTIS!

Kommentarer
Postat av: Maria

hej finis!

Haha tur att resan gick bra även utan tv då men jag tycker ändå lite synd om dig! haha. men ni verkar ju ha det hur toppen som helst!

Det ska bli spännande att höra om erat hostel, förstår att det kommer kännas lite konstigt efter erat superboende nu hos Sue. uppdatera så mycket ni kan och överallt, blir så spännande att få följa er!

glöm inte de fina vykorten ;) haha.

Massa pussar på dig nattis <3

2011-01-24 @ 12:12:22
Postat av: Millis

Hej Nattis!

Ni verkar ha det toppen hos sue, gud vilken mysig garden hon verkar ha!

Coolt att se Koalor och kängrur<3

Hoppas att det går bra med vandrahemmet och att ni får en mysig Australian day!

Saknar dig!



Tusen pussar till dig! <3 <3

2011-01-24 @ 13:36:23
Postat av: Mamma

Hej gulle Nattis!



Kul att få se hur ni har det och läsa om alla era äventyr. Jag trodde inte man skulle behöva besöka ett Zoo för att se kängrur, trodde de sprang utanför dörren, hi,hi... Nu har Millis och jag haft skönhetsvård på alla vovvarna, det blev kloklippning, bad och tandborstning, så nu är de redo för vilken utställning som helst. Hoppas att ni får det superkul på Australien day och att ert nästa boende blir till belåtenhet.



Sköt om dig!

Massor av pussar och kramar

2011-01-24 @ 18:16:37
Postat av: mormor

Hej mina raringar Vad duktiga ni är på att skriva och berätta för oss om era äventyr ni kanske börja längta efter lite kyla vi delar så gärna med oss om ni skickar lite sol och värme till oss Igår började melodifestivalen och Danny blev etta i delfestivalen som kom från Luleå det var inte så många kända det var Pernilla Andersson och Jenny Silver annars var det bara nya förmågor men det är ju alltid kul att se har just nu fått influensa så jag harlegat några dagar men idag börjar det kännas bättre hur gör ni med maten ni har tydligen så ni kan laga mat själva är maten dyr.Nu ska jag gå och göra mig en sparrisomelett och se på Solsidan senare kommer Wallander det är nya avsnitt vilket är kul.Må nu så bra och många många kramar från mormor hälsa era kompisar så gott.

2011-02-06 @ 18:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0