vi och ryggsackarna

Hej hej!


Nu har vi flyttat ut fran sue med tar i ogat, hihi. Lamnade iaf ett fint brev, blommor och en burk honung efter oss.

Bor nu pa ett hostel i stan som heter Nomads (googla om ni vill) och det kanns weiiiiird! Trots att det var ett lite dyrare hostel sa ar rummen mini och varma, men iaf frascha. Ar kareoke i baren har, men vi ar inte sarskilt party an. Gar nog upp och ater chips pa rummet istallet, haha. Kommer nog ta ett tag att komma in i da backpacker life, men imorgon ar det ju iaf BBQx2, woho!!!


PUSSPUSS halsningar ALLA!

Kommentarer
Postat av: Bengt

Tufft ställe.

Jag utgår ifrån att ni bor i Princess Wing?

2011-01-25 @ 13:53:29
Postat av: Cattis

Hej tjejer,



Förstår att det var lite känslosamt att lämna Sue, bra att ni lämnade några avskedsgåvor. Ska gå in och kolla på ert boende och se om det är nåt som STF kan rekomendera! Hur går det att bära runt på ryggsäckarna, känner ni er som riktiga backpackers, antar att Tove är den som slänger upp sin lättast på ryggen !?Hoppas ni får det roligt på BBQ partyt.



Massor av pussar och kramar

2011-01-25 @ 17:43:26
Postat av: Jossan

Hej mina tjejor. Kul att ni skrivit lite mer. Ni verkar ju ha det supermysigt. Hälsade ni sue att det är jag som kommer nästa gång? ;) hihi. Jag och Kicki har precis varit och kollat på bio. Såg en film som hette devil. Inte alls bra :p i morgon ska jag hem till er och mysa med mamma och Millis :) ska krama dom supermycket från er. Får vara en liten inhoppare som syster och dotter (ert fall döttrar) ;) hoppas ni fortsätter ha det bra så hörs vi sen :) tusen pussar och kramar <3



Tilda hur kunde du tro att jag ljög om värmen? Vi har inte alls minusgrader och vissa dagar regn ;D hihi.

2011-01-25 @ 23:07:41
Postat av: Björne

Hej på er tjejer! Förstår att ni har det toppen där nere i värmen. Och det blir väl en härlig frihetskänsla nu när ni får sköta er själva med boende och allt. Ni får skriva och berätta hur partyt var. Sköt om er så hörs vi snart!

Puss o kram från papsen

2011-01-26 @ 15:55:29
Postat av: Louie

Hello my backpackers! Googlade självklart ert hostel -SNYGGT! Gillar baren speciellt haha! Hoppas ni får det absolut superkul på BBQ-parttyt ikväll? Tidsskillnaden=flum! Vill självklart läsa MER och se fleeer bilder snart! Min bästa sysselsättning i pluggraster :) <3

2011-01-26 @ 15:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0