Resgänget forever!

Åh hej! Tår i ögat när jag skriver här, men tänkte att det kunde vara fint att blåsa lite liv i bloggis när 50% av resgänget är ute och reser igen.

Roliga resehändelser jag kom att tänka på idag:

- När en i vår snorklingsgrupp får för sig att Nattis är hans fru och snorklar helt nära henne hela tiden och tar henne på ryggen, HAHAHAHAHAHAHA, superkul!
- När vi beställer Long Islands på Bali och typ inte kan dricka upp dem pga starkheten.
- När Tove förklarar något för Melbournegänget och hon bokstaverar ett ord och Rob sjunger ut "R-E-S-P-E-C-T" helt allvarligt och ser sen lite generad ut. Typ roligaste resminnet!
- När jag och Nattis lagade tonfiskbiffar i Noosa. Kände oss hatade av hela hostelet eftersom ingen ville bo med oss för att vi hade så stökigt. Sen är jag och Nattis hur sega som helst och helt förvirrade i köket i typ två timmar.
- När bartenderna på Sky Garden dansar till "Waka waka".
- Alla gånger i Australien vi tänkte powernapa och jag alltid låg vaken och var helt pirrig istället.
- När Thompa, en som bodde i vårt rum och som vi pratat med i några minuter, satte sig i Toves säng! Haha!

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3 <3 <3

2011-08-01 @ 11:27:35
Postat av: Anonym

åhhhh saknig till tusen! blev ju superskrattig att läsa haha. Love ya girls /tildis

2011-08-08 @ 20:16:56
Postat av: tildis

åhhhh saknig till tusen! blev helt skrattig av att läsa, gulle-Rob!!

2011-08-08 @ 20:19:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0