SAKNAR BÄSTA RESGÄNGET

Hej mina finaste resgänget tjejor och alla våra kära läsare som säker inte finns kvar. Tänkte jag skulle skriva lite här för att hålla bloggen i liv tills vår nästa resa, hihi.

Saknar våra 4 månader tillsammans så sjukt mycket! Vi hade det så underbart bra och kul hela tiden och fick uppleva så himla mycket. Känns som en dröm när man tänker tillbaka, vi blev som en liten familj och hade det bara BÄST.

Saknar mest:
- att inte RG är tillsammans varje dag
- skrattattackerna ca 100 ggr per dag och våra otroligt roliga skämt
- träffa alla knäppa,roliga, snälla människor
- vara proffs på att bo på vadrahem och laga mat i de stora, icke varma köken
- steka på straden och bli stört bruna


Plus tusen saker till såklart.

Var jag egentligen ville komma med detta inlägg var: NÄR ÅKER VI IGEN??!

Älskar er Resgänget tjejer 4-evah <3

/ Matilda


Kommentarer
Postat av: Anonym

<3<3

2011-07-11 @ 18:38:54
Postat av: Anonym

tår i ögat när jag läser hur fint och bra vi haft det!

2011-07-19 @ 16:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0