penangpenang

Tjenixen!

Vi befinner oss just nu pa ett fett internetcafe. Det ar seriost over hundra datorer har och alla sitter och spelar spel med ljud pa, harligt.

Igar hangde vi vid poolen nastan hela dagen. En bit ifran hangde Housekeeping-staffet och glodde pa oss, alltsa verkligen glodde. Aja, tankte vi och lag kvar pa vara resehanddukar och pinades i hettan. Efter poolhanget blev det lite rumhang, vi har faktiskt tva engelska kanaler pa var TV!!! Vid sextiden gav vi oss av for att leta efter en bio. De i receptionen sa att det tog en halvtimme att ga och fragade om vi ville ha en taxi, men tappra som vi ar bestamde vi oss for att ga. Det var bra gjort, for inte tog det en halvtimme inte. Det som tog tid var att forsoka ga over gatan.

Val framme vid bion var vi lite besvikna over filmutbudet. Ar det vart att betala for att se en film man inte langtat efter att se? Tankte vi, anda tills vi fick reda pa att en biobiljett kostade 16 kr. Da var tagget pa topp och vi bokade fyra platser pa Rango. Filmen var gullig! Lite seg kanske, men anda spannande och sevard. Eller ja, 16kronors sevard i alla fall. Fros en massa i biosalongen och virrade bort oss pa vagen ut.

Snart aker vi till Kuala Lumpur och ikvall ar det Desperate Housewives pa tv (vaknade med ett pirr i magen pga det!). Nu ar vi hungriga sa vi ska logga ut och betala det dyra priset (4kr/timmen) for internet.  PUSSPUSS fran Felicia och ganget!

Kommentarer
Postat av: Bengt

Rango var ett klokt och modigt val. Redan på affischen förstår man att ni kan identifiera er. Ungefär sådär tror vi att ni såg ut när ni kom till Sidney alldeles ensamma och övergivna.

Nu är ni väl mer som han i Ice age, typ.

2011-03-29 @ 10:34:53
Postat av: Bengt

Rango var ett klokt och modigt val. Redan på affischen förstår man att ni kan identifiera er. Ungefär sådär tror vi att ni såg ut när ni kom till Sydney alldeles ensamma och övergivna.

Nu är ni väl mer som han i Ice age, typ.

2011-03-29 @ 10:35:46
Postat av: Bengt

Rango var ett klokt och modigt val. Redan på affischen förstår man att ni kan identifiera er. Ungefär sådär tror vi att ni såg ut när ni kom till Sydney alldeles ensamma och övergivna.

Nu är ni väl mer som han i Ice age, typ.

2011-03-29 @ 10:36:04
Postat av: Bengt

Ok, jag ska inte försöka ändra i några inlägg igen.

2011-03-29 @ 10:38:28
Postat av: Cattis

Ja, ja, nu förstår jag varför ni tillägnat Bengt en egen film! Så många upprepningar måste väl ge lite återkoppling. Men va kul att se en film till det facila priset, fick ni popcorn till också? Personalen vid poolen kanske tittade på er för att solstolarna egentligen kostade att hyra eller? Nåja, kul att ni lever lite lyxliv med pool och billiga nöjen, hoppas det fortsätter i samma stil i KL.

Sköt om er!



Stor kram

Mamma

2011-03-29 @ 12:20:11
Postat av: Cattis

Hej tjejer,

Jag skrev ju så fint igår men kan inte hitta mina kommentarer, kanske var de för roliga,hi, hi... Okej med risk för att upprepa mig om de dyker upp igen, så skrev jag att jag förstår att ni tillängar en hel film till Bengt som är så flitig på denna blogg. Kul också att ni fick se en spännande film för ett så facilt pris, undrade om det ingick popcorn? Hoppas att ni får fler sådan upplevelser.



Sköt om er !



Stor kram

Mamma

2011-03-30 @ 11:15:30
Postat av: mormor

Hej mina raringar. Det var väl inte helt fel att gå på bio så billigt ,vad det pinnstolar eller var det fåtöljer som man satt på det var väl en liten upplevelse bara det kan jag förstå. Igår var mina gamla arbetskamrater här och det var mycket trevligt dom gick inte förrän kl 1,00 så Inga som låg över hos Annika berättade för mamma imorse vilka nattsuddare vi är. var nu rädda om er och tusen kramar till mina gullvipor kram momor

2011-03-30 @ 22:48:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0