seglar/dykar/snorklar-tjejerna


Kommentarer
Postat av: Lovisa

SNYGGINGAR. AVIS! jag som pluggade på som en häst om barriärrevet en gång för länge sen, hoppas ni såg många coola vattenvarelser. snart ses vi! can't wait! Pussar och kramar

2011-03-13 @ 21:07:36
Postat av: Jossan

Snyggingar där ;D hoppas ni har det bra!!! Ser ju riktigt härligt ut måste jag säga :)

Nu ska jag in på bauhaus och jobba min första dag. Önska mig lycka till ;)



Puss och kram tjejer <3

2011-03-14 @ 08:41:26
Postat av: Cattis

Men vilka cola tjejer, hur snygga som helst, ser ut som om ni aldrig gjort annat än letat koraller och sökt olika hajarter. Hoppas att ni har haft en härlig dag idag då ni varit ute till havs och att du Matilda hade en häftig dykupplevelse, såg du några häftiga fiskar? Kanske en liten haj?



Stor kram

Mamma

2011-03-14 @ 09:57:54
Postat av: Mamma

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN MATILDA!!!!!!!!!!!!Hoppas du blivit ordentligt uppvaktad av dina medsystrar, tar för givet att det var tårta på sängen i morse och att du blir bjuden på flott restaurang i kväll.

Världens största bamsekram och massor av pussar!!!!

Mamma

2011-03-14 @ 10:02:46
Postat av: mormor

GRATTIS PÅ NAMNSDAGEN,håller på att försöka ringa till dig men det har inte lyckats hitintills så om det inte går så kommer här en riktig bamsekram även från lila mig.Idag är vädret jättetrist grått och mulet men snön börjar sakta att försvinna och vi går ju mot ljusare tider ,jag har vovarna idag så vi ska väl ta en liten tur så småningom och sedan kanske det vankas något godis till dom små liven. många kramar till er alla mormor

2011-03-14 @ 10:59:24
Postat av: Maria

Snyggingar ni är alla! :) nu ska jag bli bättre på att kommentera också på era inlägg, har ju precis kommit hem och har inte haft tillgång till internet! Hoppas ni har det super<3

/Maria

2011-03-14 @ 11:16:48
Postat av: Bengt

Urtjusigt.

Fast lite märkligt att ni lyckas vara så torra i håret efter all dykning och snorkling. Badmössa eller torrsim?

Flyg försiktigt till Singapore. Och håll det lilla landet skräp och spottfritt.

Kramar

2011-03-14 @ 20:54:29
Postat av: Louie

Verkligen fina äventyrare! Hoppas jag också kan komma och upptäcka världen tillsammans med er om några veckor!! <3

2011-03-17 @ 10:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0