BILDISAR!!!



Har kommer lite bildisar, blev inte riktigt i tidsfoljd men skickar med lite forklaringar!

Sandblow vid rainbow beach (innan Fraser island)




Pa prommis i Singapore




Onion och Tove aker Greyhound




Myspys pa flygplatsen i Langkawi




Dykning pa G i barriarrevet




Tempelbesok i Singapore




Tove's fodelsedagsfrukost!




Sushibuffe pa 20-ars dagen




Cool bild fran Singapore




Forsta restaurangbesoket i Langkawi



Mys pa lyxhotell i Singa

a


Hotellrum Langkawi



Sushibuffen igen


Kommentarer
Postat av: Bengt

Allt ser ju så himla mysigt ut.

Ni ser ju så misstänkt fräscha ut på alla bilder. Finns det ingen bild med sura miner, taskig solbränna och fett hår. Det är ju nästan så man misstänker att ni är på lyxsemester i hemlighet och bara låtsas leka backpackerliv ; )

Skaplig tallrikstrave vid sushi-bandet, men lite bättre kan ni säkert.

2011-03-21 @ 16:00:55
Postat av: Bengt

Förresten - det verkar som Onion är lite bränd. Tänk på att han inte har något hår. Solkräm eller mössa tack.

2011-03-21 @ 16:02:38
Postat av: Maria

Haha man får allt hålla med, ni ser superfräscha ut! vad är det för lyxliv ni lever? ;) inte alls avis <3

2011-03-21 @ 16:13:22
Postat av: Cattis

Ja nu har jag tittat på de här bilderna ett antal gånger, det är så kul att se hur ni har det och som sagt ni ser verkligen superfräscha ut instämmer helt med Maria!



Stor kram från Mamma

2011-03-22 @ 12:39:36
Postat av: mormor

Hej mina gullungar. Tack för alla fina bilder ser jättehärligt ut. Fick också ett kort häromdagen som jag satt i köksfönstret så jag kan titta på när jag sitter och äter frukost var bär det av härnäst blir ni kvar i Malaysia eller ska ni åka vidare . på söndag får vi sommartid sa Lissan glad i hågen idag hon är ju så himla morgon pigg till skillnad från liila mig hu hu .Nästa vecka kommer mina gamla arbetskamrater hit och då kommer även I´nga Belin hon jobbade ju hos oss en tid och blev väldig kompis med flickorna ska bli skoj så nu städar jag för fullt fint ska det va. var nu rädda om er och många kramar till er alla kram mormor.

2011-03-22 @ 19:22:28
Postat av: Lovisa

GALET härligt det ser ut (kan jag någonsin kommentera något annat? eh NEJ) Älska sån där sushibuffé! käkade så när vi var på Island. Bra med träningen keep it up! Snygga är ni ändock.



ps. Blev imponerad av de imponerande bilderna, bra fotograf/er med andra ord.

2011-03-22 @ 22:12:16
Postat av: Jennifer

Wow va fantastiskt härligt allt ser ut! Det kan inte hjälpas att jag blir avis och saknar er något otroligt mycket när jag ser bilderna! Underbart att ni trivs, hoppas ni får ett par underbara sol och bad och äventyrsmånader! Massa kramar! Jennifer

2011-03-22 @ 22:59:23
Postat av: Kusin ;)

Hallo girls!!!

Jätte fina bilder. Ser ju ut att ha det kanon på alla ställen :D

Ni kommer väl komma hem???! För nu har våren kommit hit och det är soooool ;D lite snö kvar på marken men mysigt.

Rachel blev jätte glad över kortet Nattis :D

Saknar er mina pinglor.



Tusen pussar och kramar!! <3

2011-03-25 @ 09:33:44
Postat av: Sussi Elfving

Man blir riktigt avundsjuk när man ser era härliga sommarbilder. Förstår att ni trivs och har det bra. Här är det fortfarande kallt och blåsigt.

Vi har fått låna Rasmus över helgen. Jättetrevligt att få rå om honom. Ha det fortsatt skönt.

Kram Sussi

2011-03-27 @ 21:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0