Bangkok, igen!

Nu ar vi tillbaka i kara gamla Bangkok. Efter en 13 timmars bussresa da vi helt plotsligt inte kunde sova (vi=bast i varlden pa att sova pa bussar sa vi fattar noll) var vi antligen framme. Akte till hotellet som var i samma kedja som det vi bodde pa sist och checkade in. Inne pa rummet markte vi nagot lurt med vaskorna och det vi alltid varit radda for hade intraffat - de hade rotat igenom vara alskade ryggisar. IDDISAR! Verkligen inte okej. Helt forvanade eftersom de var trevlig personal, en bra buss och ett seriost bolag vi akte med. An sa lange har vi inte upptackt nagot som ar borta som tur ar, men trakigt att det hande anda. Nu kommer vi vara nojjisarna numero uno hadanefter.

Idag har vi shoppat, akt taxi, shoppat, akt taxi, shoppat och sen atit supergod sushibuffe. Nu ar vi matta och har hyrt en dvd fran hotellet sa vi ska ha myyyyyzkvall.

Snart blire Bali, vi ar taggade. Snart kommer vi hem ocksa, men det vill vi helst glomma. PUSS

Kommentarer
Postat av: Maria

Usch, vilken himla tur att inget blev stulet!

Förstår att ni är taggade för Bali ni, se till att njut sista tiden och kom snart hem. Det enda jag tänker på är datumet då mina favorittvillingar och bästa tjejerna kommer hem igen <3 Saknar er så himla mycket!

2011-05-02 @ 19:13:41
Postat av: Maria

Usch, vilken himla tur att inget blev stulet!

Förstår att ni är taggade för Bali ni, se till att njut sista tiden och kom snart hem. Det enda jag tänker på är datumet då mina favorittvillingar och bästa tjejerna kommer hem igen <3 Saknar er så himla mycket!

2011-05-02 @ 19:14:34
Postat av: Bengt

Vilken tur att inget blev stulet. Och så bra att ni har så fin ordning i packningarna att ni märker att någon rotat trots att inget är borta. Då blir det säkert ordning i garderoberna hemma också ; )

Ha det så trevligt på Bali. Prata inte illa om Jeemah Islamiyah. Bara så ni vet. Kram

2011-05-02 @ 21:30:15
Postat av: Anna och Truls

Hej på er!



Inser att det var bra längesen jag skrev något. Hoppas allt är bra med er trots idioter som rotar i era ryggsäckar. Bali låter grymt exotiskt, jag vill se bild på er med färska blommor i håret och hulahulakjolar, det är nämligen min bild av Bali:-)

Här hemma har det blivit kallt igen, bara ett par plusgrader. Vi får hoppas att det hinner vända igen innan ni kommer hem. Finns väl risk att ni får värsta köldchocken annars.

Truls växer hela tiden och har precis lärt sig att åla sig framåt så nu får vi ha extra koll på eluttag, lådor och hyllor. Sköt om er och hoppas att ni får hålla er friska allihop nu när ni drar till Bali.



Kram Anna och Truls

2011-05-02 @ 23:22:55
Postat av: Cattis

Hej tjejer!

Verkligen irriterande att de kollat igenom era väskor, men dom kanske tyckte ni såg lite skumma ut och ville kolla att ni inte tagit med er nåt litet exotiskt djur eller så. Idag snöar det här så Bali låter inte helt fel. Jag håller med Anna, bilder med blommor runt halsen och i håret och bastkjol vill vi absolut se! Ha det så supermysigt på er "sista anhalt" och vi som går här hemma längtar ju supermycket efter er men förstår att det känns lite vemodigt att er fantastiska resa snart är slut. Men än finns det många länder att upptäcka och ni har livet framför er!



Bamsekram

Mamma

2011-05-03 @ 09:03:56
Postat av: Millis

Hejsan!



Vad läskigt att de hade kollat igenom era väskor men tur att inget blev stulet. Nu har det dåliga vädret kommit tillbaka till Sverige, det regnar och är kallt:( så nu är man riktigt avis på er:)

Vad spännande med Bali,ni får ta riktigt mycket bilder, håller med mamma och anna att jag tänker också bara på blommor i håret och stråkjolar haha:)



Jag antar att ni kommer ha satt ihop ett litet "hulahula" dansnummer när ni kommit hem;), eller?



Förstår att det känns konstigt att resan snart är slut men då får ni ju träffa oss hihi=)och ni kommer säkert att göra massor med resor i framtiden, det här är inte er sista!

Njut nu av era sista veckor så ses vi om exakt 2 veckor!



Tusen pussar och kramar<3<3



2011-05-04 @ 18:04:56
Postat av: Annette

Hej Tjejer,



Hoppas ni har det bra i BKK, min favoritstad. Väldigt avis skulle gärna vara där nu. Skulle mailat er tidigare, mitt favorit hotell är Sheraton Royal Orchid, inte så speciella rum men utsikten och känslan att sitta vid floden och se alla olika båtar åka förbi är väldigt speciell. Deras frukost buffé och middags buffé är också något som jag ofta längtar till. Om ni vill boka gå in på "min" sajt för good deals www.latestays.com



En sak som jag gärna gör om är att ta en long tail båt tur på kanalerna i BKK, spännande att se hur folk lever, alltifrån slott till koja utmed samma flod. Ni har säker varit på MBK, kopiernas mecka, ett annat varuhus som jag gillar är Siam paragon med en väldigt bra food court på högsta våningen är ett annat ställe, inte kopier.



Njut av BKK! Kram Annette Max Marcus



2011-05-09 @ 22:32:40
Postat av: Annete

Hej Tjejer,



Hoppas ni har det bra i BKK, min favoritstad. Väldigt avis skulle gärna vara där nu. Skulle mailat er tidigare, mitt favorit hotell är Sheraton Royal Orchid, inte så speciella rum men utsikten och känslan att sitta vid floden och se alla olika båtar åka förbi är väldigt speciell. Deras frukost buffé och middags buffé är också något som jag ofta längtar till. Om ni vill boka gå in på "min" sajt för good deals www.latestays.com



En sak som jag gärna gör om är att ta en long tail båt tur på kanalerna i BKK, spännande att se hur folk lever, alltifrån slott till koja utmed samma flod. Ni har säker varit på MBK, kopiernas mecka, ett annat varuhus som jag gillar är Siam paragon, även Central i Chidlom är et bra ställe med en väldigt bra food court på högsta våningen. dock inte kopier.



Njut av BKK! Kram Annette Max Marcus



2011-05-09 @ 22:36:36
Postat av: Annette G

Hej Tjejer,



Hoppas ni har det bra i BKK, min favoritstad. Väldigt avis skulle gärna vara där nu. Skulle mailat er tidigare, mitt favorit hotell är Sheraton Royal Orchid, inte så speciella rum men utsikten och känslan att sitta vid floden och se alla olika båtar åka förbi är väldigt speciell. Deras frukost buffé och middags buffé är också något som jag ofta längtar till. Om ni vill boka gå in på "min" sajt för good deals www.latestays.com



En sak som jag gärna gör om är att ta en long tail båt tur på kanalerna i BKK, spännande att se hur folk lever, alltifrån slott till koja utmed samma flod. Ni har säker varit på MBK, kopiernas mecka, ett annat varuhus som jag gillar är Siam paragon, även Central i Chidlom är et bra ställe med en väldigt bra food court på högsta våningen. dock inte kopier.



Njut av BKK! Kram Annette Max Marcus



2011-05-09 @ 22:37:15
Postat av: Annette G

Hej Tjejer,



Hoppas ni har det bra i BKK, min favoritstad. Väldigt avis skulle gärna vara där nu. Skulle mailat er tidigare, mitt favorit hotell är Sheraton Royal Orchid, inte så speciella rum men utsikten och känslan att sitta vid floden och se alla olika båtar åka förbi är väldigt speciell. Deras frukost buffé och middags buffé är också något som jag ofta längtar till. Om ni vill boka gå in på "min" sajt för good deals www.latestays.com



En sak som jag gärna gör om är att ta en long tail båt tur på kanalerna i BKK, spännande att se hur folk lever, alltifrån slott till koja utmed samma flod. Ni har säker varit på MBK, kopiernas mecka, ett annat varuhus som jag gillar är Siam paragon, även Central i Chidlom är et bra ställe med en väldigt bra food court på högsta våningen. dock inte kopier.



Njut av BKK! Kram Annette Max Marcus

2011-05-09 @ 22:38:46
Postat av: Annette G

Hej Tjejer,



Hoppas ni har det bra i BKK, min favoritstad. Väldigt avis skulle gärna vara där nu. Skulle mailat er tidigare, mitt favorit hotell är Sheraton Royal Orchid, inte så speciella rum men utsikten och känslan att sitta vid floden och se alla olika båtar åka förbi är väldigt speciell. Deras frukost buffé och middags buffé är också något som jag ofta längtar till. Om ni vill boka gå in på "min" sajt för good deals www.latestays.com



En sak som jag gärna gör om är att ta en long tail båt tur på kanalerna i BKK, spännande att se hur folk lever, alltifrån slott till koja utmed samma flod. Ni har säker varit på MBK, kopiernas mecka, ett annat varuhus som jag gillar är Siam paragon, även Central i Chidlom är et bra ställe med en väldigt bra food court på högsta våningen. dock inte kopier.



Njut av BKK! Kram Annette Max Marcus

2011-05-09 @ 22:40:40
Postat av: annika

Hej Tjejer.

Trist att veta att nån rotat igenom ens väska.

-Matilda imorse när jag läste tidningen Metro kom jag att tänka på dig.Ett stackars förvirrat råddjur hade kommit längst in i Konsumsbutiken vid Mariatorget så 2 st anställd fick bära ut rådjuret till Mariatorget....vilken grej va...

Njut av sista dagarna vi ses snart, många kramar fr Draken

2011-05-12 @ 10:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0